Veelgestelde vragen:

Wat is het verschil tussen een studio en een woning?

Een studio is een hotelkamer, dus een slaapkamer met badkamer. Een woning is een volledig ingericht appartement.

Mogen wij huisdieren meenemen?

In de helft van onze woningen zijn honden toegestaan (dit staat vermeld bij uw boeking). Er zijn ook 2 studio's waarin honden zijn toegestaan. En u kunt een vakantiestal boeken voor uw paard of pony.

Mag er binnen worden gerookt?

Nee in onze studio’s en woningen mag niet binnen worden gerookt. Wel is er aan de voorkant van de studio’s een buitenzitje en hebben de woningen allen hun eigen tuin en terras.

Wat voor bedden zijn er?

Al onze bedden zijn boxspring bedden van 90x210. Deze kunnen tegen elkaar aan gezet worden of los van elkaar worden gebruikt. In de 7-persoonswoning is er één stapelbed toegevoegd. Ook kunt u een extra campingbedje of een logeerbed bijboeken.

Is het inclusief beddengoed?

Ja de bedden zijn altijd opgemaakt. Onze bedden zijn extra lang dus het meenemen van eigen beddengoed is niet mogelijk.

Kan ik fietsen huren?

Fietsen kunt u huren bij Fietswereld Slot (https://fietswereldaslot.nl/fietsverhuur/), en bij Hawe tweewielers https://hawetweewielers.nl/fietsverhuur

Is de tuin afgesloten?

Ja, de tuin is afgesloten met groen gaas door de heg en een hekje bij de poort.

Is er Wifi?

Ja, in de woningen is Wifi aanwezig, dit is gratis.

Is er een BBQ aanwezig?

Er is de mogelijkheid om bij ons een kolen barbecue te lenen. Bij aanhoudende droogte in de zomer is barbecueën niet toegestaan.

Wat zijn de regels en mogelijkheden voor het betalen?

Studio's mogen betaald worden bij aankomst, contant of per pin en ook accepteren wij Maestro, Mastercard en Visa.

Woningen worden voor 50% betaald binnen 14 dagen na het reserveren en het restant een maand voor aankomst. Dit kan door middel van bankoverschrijving.

Kan ik op ieder moment annuleren?

Bij een boeking via onze website gelden onze eigen algemene voorwaarden, deze vind u op onze website Algemene Voorwaarden.

Is de eindschoonmaak verplicht?

Ja, de eindschoonmaak is verplicht en wordt altijd berekend. Voor huisdieren berekenen wij extra schoonmaakkosten, deze zijn ook verplicht.

Wat zijn de tijden van in en uit checken?

U kunt inchecken vanaf 15.00 en uitchecken tot 10.00 als het een woning betreft en tot 11.00 als het een studio betreft. Als u een vroege check-in of late check-out wenst, dan kunt u dat aanvragen. Wij kijken dan voor u of dit mogelijk is.

Welk koffiezetapparaat is er aanwezig in ons verblijf?

In de woningen is een standaard filter koffieapparaat aanwezig. In de studio’s een waterkoker.

Waar kan ik parkeren?

Voor in/uit laden kunt u voor de deur van uw verblijf parkeren. Daarna zet u de auto op de algemene parkeerplaats voor gebouw A. In het hoogseizoen mag een eventuele tweede auto bij de manege geparkeerd worden. 

Is de accommodatie ook toegankelijk voor mindervaliden?

In de studio’s zijn slaap en badkamer op de begane grond. Aan de 8-persoonswoningen is een extra studio toegevoegd met slaap- en badkamer op de begane grond, toegankelijk voor rolstoelen. Op uw verzoek kunnen we voor u hulpmiddelen (laten) plaatsen.

Mag ik bezoek ontvangen?

U mag bezoek ontvangen, overdag is dit zelfs gratis. Als uw gasten willen blijven logeren, informeer dan even naar de mogelijkheden/kosten.

Hoe kan ik pony/paardenactiviteiten boeken tijdens mijn verblijf?

In de vakanties raden wij u aan om de activiteiten bij de manege van te voren te boeken. Dit kan per mail op manege@horsetellerie.nl. Als u nog niet geboekt heeft kunt u in de manege een reservering maken. Dit kan op de dag van aankomst vóór 16.00 of anders de volgende ochtend vanaf 09.00.

Wat is er te doen in de omgeving?

In de omgeving valt er ontzettend veel te beleven. U vindt bij onze receptie een tal van folders en ook op de website kunt u dit vinden :onder het kopje OMGEVING.